کد خبر: 314162 |
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۱-۰۴:۵۹ ارسال توسط : |
0 بازدید
پ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  تبلیغات فیس بوک در سایه شیوع کرونا به شدت کاهش پیدا کرده است، اما جالب است که همزمان، شمار کاربران فعال این شبکه اجتماعی نیز افزایشی بی سابقه دارد.. به...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تناقض کرونایی در فیس بوک: کاهش حجم تبلیغات و افزایش فعالیت کاربران

 تبلیغات فیس بوک در سایه شیوع کرونا به شدت کاهش پیدا کرده است، اما جالب است که همزمان، شمار کاربران فعال این شبکه اجتماعی نیز افزایشی بی سابقه دارد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، استفاده از فیس بوک به دلیل قرنطینه ناشی از شیوع کرونا به سرعت افزایش یافته است.

اما فعالیت تبلیغاتی این شرکت افزایش نیافته است، زیرا بسیاری از فعالیت‌ها در زمینه خدمات بدون استفاده است و تبلیغ کنندگان به دلیل بیماری عالم گیر کرونا در حال عقب نشینی می باشند. این شرکت می‌گوید که شبکه‌های اجتماعی مستقر در سیلیکون، ولی خوب شاهد ترافیک خارق العاده‌ای در برنامه‌های مختلف خود می باشند، زیرا کاربران برای مقابله با قرنطینه بی سابقه در سراسر جهان، به فناوری روی می‌آورند، اما در عین حال تجارت اصلی این شرکت‌ها نیز تحت فشار است.

روز ۳ شنبه، فیس بوک ۱ پست وبلاگی بوسیله تحلیلگر ارشد خود الکس شولتز و مهندس ارشد خود جی پاریخ منتشر کرد که به طور گسترده تأثیر کرونا ویروس را در زیرساخت‌ها و تجارت این شرکت بیان می‌کند. آن‌ها نوشتند: «در بسیاری از کشور‌هایی که از  ویروس آسیب دیده اند، کل پیام رسانی طی ماه گذشته بیش از ۵۰ ٪ افزایش یافته است. در ایتالیا به عنوان یکی از مرکز‌های بیماری عالم گیر، زمان مکالمه گروهی (تماس با ۳ نفر یا بیشتر شرکت کنندگان) در طی ماه گذشته بیش از ۱۰۰۰ ٪ افزایش پیدا کرده است.»

این ۲ مدیر (manager) ادامه دادند: «ما در مورد درآمد سؤالاتی دریافت کرده ایم، بنابراین می‌خواهیم در اینجا توضیح دهیم: بخش عمده‌ای از افزایش ترافیک در خدمات پیام رسانی ما اتفاق می‌افتد، اما ما شاهد بوده ایم که افراد بیشتری از  استوری استفاده کنند. به روزرسانی‌های خانواده و دوستان نیز در همین زمان رخ می‌دهد، مشاغل ما مانند بسیاری دیگر از نقاط جهان تحت تأثیر منفی قرار می‌گیرند. ما در بسیاری از خدمات که در آن شاهد افزایش تعامل می باشیم،  درآمد کسب نمی‌کنیم و در کشور‌هایی که شاهد اقدامات تهاجمی برای کاهش شیوع COVID-۱۹ می باشند، شاهد ضعف در کار تبلیغات می باشیم.»

منبع خبر ( ) است و دیتانیوز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، اطلاع دهید.
لینک کوتاه خبر:
Scroll to Top