کد خبر: 516183 |
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۴-۰۵:۴۲ ارسال توسط : |
2 بازدید
پ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : . اسموتی‌ها همیشه بین محبوب‌ترین خوراکی‌های مردم جهان قرار می دارند. اگرچه اسموتی‌ها در تابستان محبوب‌تر می باشند، اما در فصل پاییز نیز اسموتی‌ها...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چگونه اسموتی‌های سالم بخوریم؟

اسموتی‌ها همیشه بین محبوب‌ترین خوراکی‌های مردم جهان قرار می دارند. اگرچه اسموتی‌ها در تابستان محبوب‌تر می باشند، اما در فصل پاییز نیز اسموتی‌ها طرفدارانی می دارند. اما چگونه می‌توان ۱ اسموتی سالم تهیه کرد؟


به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، در دوران کرونا رفتن به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها محدود شده است، بنابراین جالب است بدانیم که اگر قرار باشد در خانه اسموتی درست نماییم بهتر است از چه گزینه‌هایی استفاده نماییم:

آووکادو

از آووکادو استفاده کنید


آووکادو در حال حاضر ۱ میوه کاملاً محبوب و البته گرانقیمت است، با این حال به دلیل داشتن فیبر زیاد یکی از بهترین مواد غذایی برای کاهش وزن است. با اضافه کردن ۱ وعده آووکادو به اسموتی خود، چربی‌های اشباع نشده مناسبی را مصرف می‌کنید که باعث می‌شود احساس سیری داشته باشید.

 اسموتی

فیبر‌های یخ زده

جالب است بدانید می‌توانید انواع فیبر‌های محبوب از گل کلم تا میوه‌های سرشار از آنتی اکسیدان را داخل فریزر بگذارید تا یخ بزنند و سپس با اینمواد اسموتی درست کنید.

ماست

ماست یونانی


در حالی که اضافه کردن ۱ پیمانه پودر پروتئین می‌تواند ۱ روش آشکار برای تقویت پروتئین موجود در اسموتی شما باشد، اما ۱ روش طبیعی آسان برای این کار اضافه کردن مقداری ماست یونانی به جای آن است.

دانه

مقداری دانه مقوی بیفزایید


افزودن دانه‌های مغذی از دانه‌های کتان و شاهدانه تا چیا و کنجد می‌توانند اسموتی شما را مقوی و سالم‌تر کنند.

منبع خبر ( ) است و دیتانیوز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، اطلاع دهید.
لینک کوتاه خبر:
Scroll to Top