کد خبر: 517889 |
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۵-۱۶:۱۷ ارسال توسط : |
0 بازدید
پ

. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، زنان برای مصرف میان وعده‌ها به گزینه‌های مناسبی مثل سبزیجات، آنتی اکسیدان‌ها و انواع دمنوش‌ها و ساندویچ‌های سالم خانگی دسترسی می دارند، اما انتخاب...

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، زنان برای مصرف میان وعده‌ها به گزینه‌های مناسبی مثل سبزیجات، آنتی اکسیدان‌ها و انواع دمنوش‌ها و ساندویچ‌های سالم خانگی دسترسی می دارند، اما انتخاب خوراکی‌های مضر چه تبعاتی دارد؟

چیپس سیب زمینی

چیپس سیب زمینی ۱ خوراکی فوق العاده خوش طعم و حتی اعتیادآور است که بسیاری از افراد با گذشت زمان به مصرف آن علاقه مند می‌شوند، ۱ مطالعه در هاروارد نشان داد که شرکت کنندگانی که به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود چیپس سیب زمینی می‌خورند، در واقع اضافه وزن بیشتری پیدا کنند. به علاوه، سدیم زیادی در چیپس وجود دارد که باید در دید گرفته شود. مصرف چیپس سیب زمینی در زنان خطر ابتلا به فشار خون بالا، سکته مغزی، نارسایی قلبی، سرطان معده و کلیه را افزایش می‌دهد.

بستنی

هنگامی که کلسترول خون بیش از آنچه که بهنجار در دید گرفته می‌شود باشد، می‌تواند عروق شما را با پلاک‌های خود مسدود کند که خطر بیماری قلبی را افزایش می‌دهد، بنابراین ۱ بزرگسال سالم نباید بیش از ۳۰۰ میلی گرم کلسترول در روز (day) مصرف کند. بسیاری از بستنی‌های خامه‌ای و پرچرب می‌توانند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عرروقی را نیز افزایش دهند.

نوشیدنی‌های شیرین

از نوشابه‌ها گرفته تا آبمیوه‌های مختلف می‌توانند با قند بالای خود سلامت زنان بالای ۴۰ سال را به خطر بیندازند. مطالعات نشان داده است که مصرف منظم نوشیدنی‌های شیرین به بیماری‌های قلبی مرتبط است و بیماری‌های قلبی دلیل اصلی مرگ و میر زنان در ایالات متحده است. زنانی که روزانه ۱ قوطی نوشیدنی شیرین مصرف کنند بیشتر از دیگر زنان در خطر ابتلا به نقرس قرار می دارند. نوشیدنی‌های شیرین با خطر چاقی نیز مرتبطند.

کیک و شیرینی

کلوچه، کیک و انواع خوراکی‌های مشابه که با شکر فراوان پخته می‌شوند می‌توانند در افزایش وزن و تشدید سرعت روند پیرپوستی تاثیر گذار باشند. گزارشی در کلینیک‌های پوستی نشان داد که گلوکز و فروکتوز می‌توانند کلاژن و الاستین را که از قابلیت ارتجاعی پوست شما پشتیبانی کنند، به خطر بیندازند؛ بنابراین اگر می‌خواهید میزان پیدایش چین و چروک‌ها را کاهش دهید، بهترین شرط شما این است که از خوراکی‌های پخته شده با قند‌های اضافه شده خودداری کنید.

منبع خبر ( ) است و دیتانیوز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، اطلاع دهید.
لینک کوتاه خبر:
Scroll to Top